Digistilahella.fi yleiset sopimusehdot
Nämä sopimusehdot ovat voimassa 1.1.2024 lähtien.
Palveluntarjoaja
Meiju Honkavuori / Keebuy Oy
Keebuy Oy Y-tunnus 2273492-9
Postiosoite Kasarmikatu ! B 30, 13100 Hämeenlinna
Sivustot, joihin näitä sopimusehtoja sovelletaan
- digistilahella.fi
- www.meijuhonkavuori.com
Yleistä
Näiden digituotteiden sivustot noudattavat Suomen verkko- ja kuluttajakaupassa säädettyjä lakeja ja asetuksia. Tätä sopimusehtoa sovelletaan kuluttajan, yrityksen tai yhteisön (jäljempänä "asiakas") ja Keebuy Oy (jäljempänä "yritys") välisessä kaupankäynnissä.
Yritys myy verkkokaupassa digistilahella.fi digitaalisia tuotteita(mm. verkkokurssit ja e-kirjat) sekä suosittelee muiden yritysten ja yrittäjien tuotteita. Tuotteiden maksuliikenne kulkee Klarnan kautta. Laskutus on mahdollista erikseen sovittaessa.
Sopimuksen voimassaolo ja irtisanominen
Sopimus asiakkaan ja yrityksen välillä voi olla joko kertaluontoinen tai jatkuva.
Kertaluontoinen sopimus
Sopimus syntyy, kun asiakas ostaa yritykseltä tuotteen tai palvelun. Asiakas ei ole tämän jälkeen velvollinen ostamaan muita tuotteita.
Jatkuva sopimus
Jatkuva sopimus syntyy, kun asiakas ostaa yritykseltä kuukausimaksullisen jäsenyyden. Jäsenyys on voimassa toistaiseksi. Jäsenyyden voi lopettaa milloin tahansa ilman irtisanomisaikaa. Jäsenyyden lopettaminen tehdään ilmoituksella esim sähköpostiin. Jäsenmaksun maksamatta jättäminen ei riitä irtisanomisilmoitukseksi.
Tuotteiden ja palveluiden toimitus
Sitoudumme toimittamaan digitaaliset tuotteet tai palvelut joko
- heti oston yhteydessä (verkkokurssit ja e-kirjat)
- 48 tunnin kuluessa oston jälkeen (mikäli ostaja lisätään kurssialustalle jostain syystä manuaalisesti)
- viimeistään 14 vuorokauden kuluessa (uusien verkkokurssien pilotointi)
Hinnat ja maksaminen
Hinnat näkyvät kurssin myynti-ilmoituksessa.
Tuotteiden ja palvelujen maksaminen tapahtuu Klarnan tai laskutuksen (Verkkolaskut.fi) kautta. Asiakas on velvollinen maksamaan ostamansa tuotteet kokonaan. Digitaalisilla tuotteilla, joiden toimitus alkaa maksun jälkeen, ei ole normaalia kuluttajasuojan 14 vuorokauden peruutusoikeutta.
Laskutusvaihtoehdossa, mikäli maksua ei vastaanoteta eräpäivään mennessä, yrityksellä on oikeus lisätä laskuun korkolain mukainen viivästyskorko, huomautusmuistutus ja keskeyttää palvelu, kunnes lasku on maksettu.
Mikäli maksua ei vastaanoteta 2 kuukauden kuluessa alkuperäisen laskun eräpäivästä, yrityksellä on oikeus poistaa asiakkaan käyttöoikeus palveluun kokonaan ja evätä mahdolliset ostot jatkossa sekä toimittaa maksamattomat laskut perintään.
Sopimusehtojen muuttaminen
Yrtys pidättää itsellään oikeuden muuttaa sopimusehtoja.
Asiakaspalautukset ja reklamaatiot
Kuluttajalla on kuluttajasuojalain mukaiset ehdot peruuttaa kauppa. HUOM! Kuluttajalla ei kuitenkaan ole oikeutta peruuttaa digitaalisen tuotteen ostoa sen jälkeen, kun yritys on aloittanut digitaalisen tuotteen toimittamisen.
https://www.kkv.fi/kuluttaja-a...
Asiakkaan vastuut ja velvollisuudet
Asiakkaalla on velvollisuus antaa yritykselle oikeat tiedot ja tarkistaa myös, että sähköpostiosoite on kirjoitettu oikein. Virheiden sattuessa yrityksellä ei ole velvollisuutta selvittää asiakkaan yhteystietoja, mikäli asiakkaan antamat tiedot ovat virheelliset.
Vastuuvapauslauseke
Yritys ei ole vastuussa palvelujen, tuotteiden tai ilmaisten materiaalien käytöstä aiheutuvista kuluista, tulojenmenetyksistä tai muista mahdollisista toimenpiteistä, joita asiakkaalle saattaa aiheutua.
Jokaisen palvelun ostajan saamat tulokset riippuvat aina yksilön omasta toiminnasta, tehokkuudesta ja aikaisemmasta tietopohjasta. Tuloksista vastaa jokainen yksilö itse.
Riita-asioiden käsittely
www.kuluttajaneuvonta.fi
www.kuluttajariita.fi
https://commission.europa.eu/l...
Yhteydenotot:
info@meijuhonkavuori.com
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.12.2020 alkaen.
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksupalveluna toimii Klarna Checkout maksupalvelu, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
info@honkacraft.com
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Kaikilla tuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja alkuperäispakkauksessa olevia muuttumattomia tuotteita.
Ennen palautuksen tekoa, lähetä meille tieto palautuksesta tai vaihdosta sähköpostitse info@noomshop.com. Lähetämme sinulle osoitteen, johon palautuksen voi osoittaa. Liitä palautuksen mukaan ainakin seuraavat tiedot: asiakkaan nimi, puhelinnumero, tilausnumero ja tilauspäivämäärä.
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy